afc از یوزپلنگ ایرانی ایراد گرفت !!!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
afc از یوزپلنگ ایرانی ایراد گرفت !!!
نوشته شده در جمعه 26 دی 1393
بازدید : 596
نویسنده : behnam
AFC از یوزپلنگ های ایرانی ایراد گرفت

 

 

 

پر رنگ بودن طرح یوزپلنگ ایرانی در جام ملت های آسیا نسبت به جام جهانی باعث اعتراض AFC شده است.  

 

 

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا به پُررنگ بودن نقش یوز ایرانی روی پیراهن تیم ملی ایراد گرفت. به همین منظور نبی سرپرست تیم ملی امروز با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه‌ای برگزار کرد.

 

 

 

مهدی محمدنبی با تایید این موضوع گفت: امروز با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کردم و آنها به من گفتند که یوز روی پیراهن بسیار پررنگ است و باید لباس تیم ملی تغییر کند.

 

 

 

وی ادامه داد: من به مسئولان گفتم به غیر از این طرح، لباس دیگری نداریم و نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

 

 

 

با این شرایط ممکن است کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران را با جریمه مواجه کند.

 

 

AFC از یوزپلنگ های ایرانی ایراد گرفت



:: موضوعات مرتبط: عکس , ورزشی , فوتبالی هاا , ,
:: برچسب‌ها: afc , ورزش , تیم ملی , ایران , لباس , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: